REGULAMIN
- 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną w serwisie www.kosmiczne-karmy.pl, będącym własnością WeiBag Wiktor Woźniak Komaszyce 35D 88-110 Inowrocław, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 5562801937, adres poczty elektronicznej: shop@kosmiczne-karmy.pl, numer telefonu: + 48 517922661 (opłata standardowa wg cennika właściwego operatora).
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających z serwisu www.kosmiczne-karmy.pl, którzy utworzyli w tym serwisie Konto, a także tych, którzy złożyli Zamówienie bez zakładania Konta w tym serwisie.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach serwisu www.kosmiczne-karmy.pl;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach serwisu www.kosmiczne-karmy.pl;
-zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach serwisu www.kosmiczne-karmy.pl
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Klient, są następujące: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarka internetowa oraz aktywne konto poczty e-mail.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie na stronie internetowej serwisu www.kosmiczne-karmy.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Informacje o Towarach podane pod adresem serwisu www.kosmiczne-karmy.pl, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- 2 Definicje
Sformułowaniom użytym w niniejszym Regulaminie przypisuje się następujące znaczenie:
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w serwisie www.kosmiczne-karmy.pl, umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do elektronicznego koszyka, oraz zawierający określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
- Formularz rejestracji – interaktywny formularz dostępny w serwisie www.kosmiczne-karmy.pl, umożliwiający Klientowi założenie Konta;
- Klient – każdy podmiot dokonujący Zamówienia w ramach serwisu www.kosmiczne-karmy.pl, w tym Konsument albo przedsiębiorca;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów danych udostępnionych wyłącznie Klientowi i Sprzedawcy po uprzedniej rejestracji Klienta w Serwisie, umożliwiający nabywanie Towarów na zasadach określonych w Regulaminie, w którym gromadzone są w szczególności dane Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach;
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu www.kosmiczne-karmy.pl;
- Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem www.kosmiczne-karmy.pl, wraz z całą jego funkcjonalnością, umożliwiający Klientom nabywanie Towarów na zasadach określonych w Regulaminie, poprzez złożenie Zamówienia, zarówno po założeniu Konta przez Klienta, jak i bez jego utworzenia;
- Sklep internetowy – sklep prowadzony za pośrednictwem Serwisu;
- Sprzedawca – WeiBag Wiktor Woźniak
Komaszyce 35D, 88-110 Inowrocław
NIP 5562801937; - Towar – produkt prezentowany w Serwisie w ramach oferty sprzedaży;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego www.kosmiczne-karmy.pl;
- Usługa elektroniczna – każda usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2016 r. poz. 615);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające rodzaj, ilość i cechy zamawianego przez Klienta Towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego, sposób zapłaty, sposób dostarczenia towaru oraz dane Klienta niezbędne do realizacji Umowy sprzedaży.
- 3 Zasady korzystania z Serwisu
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania z serwisu www.kosmiczne-karmy.pl przez Użytkownika jest zapoznanie się z treścią oraz akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
- Każdy Użytkownik może przeglądać asortyment Sklepu internetowego.
- Klient może składać Zamówienie bez rejestracji Konta albo po zarejestrowaniu Konta.
- Rejestracja Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie udostępnionego na stronie www.kosmiczne-karmy.pl Formularza rejestracji obejmującego dane osobowe Klienta oznaczone przez Sprzedawcę jako podawane obowiązkowe.
- Rejestracja Konta Klienta jest dobrowolna i bezpłatna.
- Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym może nastąpić w trakcie składania Zamówienia, a także w innym dowolnym momencie.
- Po zarejestrowaniu Konta Klient może zalogować się do Sklepu internetowego, podając wskazaną podczas rejestracji indywidualną nazwę (login), którą może stanowić adres poczty elektronicznej (adres e-mail), oraz hasło.
- Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zażądać usunięcia Konta Klienta, wysyłając na adres poczty elektronicznej shop@kosmiczne-karmy.pl stosowne żądanie. Przykładowa treść żądania: Proszę o usunięcie mojego konta klienta zarejestrowanego pod nazwą ... (login).
- Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania z Serwisu, jak również może ograniczyć jego dostęp do jego zasobów, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient podał w trakcie rejestracji dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, dopuścił się za pośrednictwem Serwisu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów lub Sprzedawcy, dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub godzące w dobre obyczaje lub w imię Sprzedawcy. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania z serwisu, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
- 4 Składanie Zamówień
- W celu złożenia Zamówienia należy wejść na stronę internetową www.kosmiczne-karmy.pl albo zalogować się na Koncie Klienta, dokonać wyboru Towaru oraz jego wariantu, istotnych cech a także ilości, podając wymagane dane w Formularzu zamówienia, zgodnie z opisem danego przedmiotu. Istotne cechy Towaru, których wyboru może dokonać Klient każdorazowo wskazywany jest w opisie danego Towaru.
- Niezbędnym elementem procedury składania Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza, zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją Zamówienia.
- Dodanie Towaru do koszyka polega na wybraniu (poprzez kliknięcie) Towaru, wprowadzeniu zamawianej ilości Towaru oraz kliknięciu odpowiedniego pola na stronie – „Dodaj do koszyka”.
- W przypadku zamiaru zakupu kolejnego Towaru należy na stronie internetowej Serwisu nacisnąć przycisk „Kontynuuj zakupy” i dodać do koszyka kolejne Towary.
- Stan koszyka można sprawdzić, klikając przycisk „Koszyk” widoczny na stronie internetowej
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Serwisu.
- Po wybraniu przez Klienta korzystającego z Serwisu wszystkich niezbędnych do złożenia Zamówienia danych wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest wprowadzenie lub potwierdzenie aktualnych danych osobowych Klienta oraz danych niezbędnych do doręczenia przesyłki, a następnie kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
- Klient, który zarejestrował Konto w Sklepie internetowym, może złożyć Zamówienie z wykorzystaniem tego Konta po zalogowaniu się do Sklepu internetowego.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu. Ponadto stanowi oświadczenie, iż Klient zapoznał się i zaakceptował treść niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierające ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Cena Towaru uwidoczniona na stronie internetowej www.kosmiczne-karmy.pl podana jest w złotych polskich O łącznej cenie wraz z podatkiem VAT Towaru będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy oraz innych kosztach (np. opłaty celne), a gdy nie można ustalić ich wysokości – obowiązku ich uiszczenia, Klient informowany jest na stronie Serwisu w trakcie składania Zamówienia.
- Ceny Towarów prezentowanych na stronie internetowej www.kosmiczne-karmy.pl mogą ulegać zmianie, jednakże zmiana ceny Towaru nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed zmianą ceny.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usuwania nieopłaconych Zamówień lub Zamówień, w których dane osobowe Klientów są nieprawdziwe, nieprawidłowe lub uniemożliwiają skontaktowanie się z Klientem. Zamówienie nieopłacone w terminie 14 dni od momentu złożenia Zamówienia są anulowane przez Sprzedawcę, co jest równoznaczne z odstąpieniem od Umowy sprzedaży przez Sprzedawcę. W takim przypadku Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.
- 5 Odbiór, dostawa i płatność
- Dostawa Towarów nie jest ograniczona terytorialnie i dokonywana jest na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. W przypadku dostawy Towaru do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego należna cena zakupionych Towarów ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat pocztowych, kurierskich, celnych itp. Dokładne informacje odnośnie wysokości należnych opłat celnych są dostępne pod następującym adresem strony internetowej:
- Dostawa Towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, firmy kurierskiej Inpost oraz ORLEN paczka
- Klient może wybrać odbiór osobisty Towarów. Odbiór możliwy jest po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
- Klient może wybrać sposób realizacji dostawy Towarów.
- Klient może wybrać dwa sposoby płatności:przelew natychmiastowy, BLIK, gotówką przy odbiorze osobistym. za pobraniem.
- Koszt dostawy w przypadku płatności z góry wynosi:
- Dostawa realizowana za pośrednictwem Inpost Paczkomaty - 12,95zł
- Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD – 18,50 zł
- Dostawa realizowana za pośrednictwem InPost Kurier - 13,99 zł
- Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej ORLEN paczka - 9,99 zł
- Odbiór osobisty – 0 zł.
- Dostawa Towarów przy płatności za pobraniem realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost i jej koszt wynosi 15,99 zł.
- W przypadku Zamówienia przez Klienta kilku Towarów koszt dostawy ponoszony jest tylko jeden raz.
- Na czas oczekiwania przez Klienta na przesyłkę składają się: czas realizacji Zamówienia i czas dostawy przesyłki.
- Czas realizacji Zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni. Realizacja Zamówienia każdorazowo podawana jest w opisie Towaru. Standardowy czas realizacji Zamówienia wynosi 1-2 dni robocze.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie Inpost lub firmy kurierskiej DPD.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Autopay S.A. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail wiadomości, o której mowa w §4 ust. 11, oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku paragonu lub faktury VAT.
- 6 Prawo Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 7 i 8 poniżej.
- Bieg terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części,
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, informując Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres WeiBag Wiktor Woźniak Komaszyce 35D 88-110 Inowrocław. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczające jest nadanie oświadczenia przed upływem terminu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży uważa się ją za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie Towaru przed upływem terminu na adres: „WeiBag Wiktor Woźniak Komaszyce 35D 88-110 Inowrocław”.
- Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Towaru, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Towaru oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- 7 Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Konsumentów za wadę fizyczną lub prawną Towaru, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zawartych w Kodeksie Cywilnym.
- Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta powinno nastąpić w formie elektronicznej na adres email: shop@kosmiczne-karmy.pl.
- Reklamacja może zawierać w szczególności: imię i nazwisko Konsumenta, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, datę nabycia Towaru, rodzaj reklamowanego Towaru, informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia niezgodności z umową, opisanie charakteru wady, żądanie sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania, a gdyby w przypadkach szczególnie uzasadnionych okazało się to niemożliwe – do poinformowania w tym terminie Konsumenta o przyczynach tego stanu rzeczy i o ostatecznym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- Reklamowany Towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedawcy. Zaleca się, aby dostarczenie Towaru zostało poprzedzone poinformowaniem Sprzedawcy o reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji Konsumenta koszty reklamacji ponosi Sprzedawca.
- Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, koszty wysyłki pokrywa Konsument.
- Sprzedawca w zakresie właściwości Towaru nie ponosi odpowiedzialności z tytułu:
- a) utraty właściwości lub pogorszenia jakości Towaru w wyniku niewłaściwego używania lub przechowywania towaru przez Klienta w niewłaściwych warunkach,
- b) różnic we właściwościach Towaru nowego i używanego (częściowo zużytego),
- c) skutków użycia produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją.
- Reklamowany Towar należy odebrać w terminie 7 dni od powiadomienia Klienta
o zakończeniu postępowania reklamacyjnego. Jeżeli Towar nie zostanie odebrany w tym terminie, Sprzedawca wezwie pisemnie Klienta do odbioru Towaru w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedawca jest uprawniony do naliczania opłat z tytułu bezumownego przechowywania Towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby Sprzedawcy naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.
- 8 Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego korzystania z Serwisu, zgodnie z aktualnie dostępną wiedzą techniczną.
- Użytkownik lub Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o usterkach w funkcjonowaniu Serwisu, zaś Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia tych usterek w możliwie najszybszym terminie.
- Użytkownik lub Klient może zgłaszać reklamacje co do funkcjonowania Serwisu w następujący sposób:
- adres korespondencyjny: WeiBag Wiktor Woźniak Komaszyce 35D 88-110 Inowrocław;
- adres poczty elektronicznej: shop@kosmiczne-karmy.pl,
- W reklamacji, o której mowa w ust. 3, Użytkownik lub Klient powinien podać dane umożliwiające jego zidentyfikowanie oraz wskazać na rodzaj usterki.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji, o której mowa w ust. 3, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, a gdyby w przypadkach szczególnie uzasadnionych okazało się to niemożliwe – do poinformowania w tym terminie Użytkownika lub Klienta o przyczynach tego stanu rzeczy i o ostatecznym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- 9 Newsletter
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera udostępnianego przez Sprzedawcę. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy zamówili Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w Formularzu rejestracji lub Formularzu zamówienia oraz wyrazili zgodę na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422). Wyrażenie zgody na otrzymywanie Newslettera jest dobrowolne.
- W ramach usługi Newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wysyłana jest informacja w formie listu elektronicznego (e-mail). Newsletter zawiera w szczególności informacje o ofercie produktów Serwisu, aktualnych promocjach oraz inne informacje o produktach oferowanych przez Sprzedawcę. Newsletter wysyłany jest nieodpłatnie.
- Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić wskazany adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który wysyłany jest Newsletter lub zrezygnować z subskrypcji Newslettera, naciskając na link Newsletter umieszczony w stopce każdego Newslettera, wpisując w odpowiednim polu swój adres poczty elektronicznej (adres e-mail), a następnie wybierając przycisk „Zrezygnuj”.
- 10 Własność intelektualna
- Zawartość Serwisu stanowi przedmiot wyłącznych autorskich praw majątkowych Sprzedawcy i podlega ochronie prawnej.
- Korzystanie z zawartości Serwisu przez Użytkownika lub Klienta możliwe jest tylko w zakresie użytku osobistego.
- 11 Bezpieczeństwo danych osobowych Klienta
- Dane osobowe podane przez Klienta w procesie rejestracji lub składania Zamówienia są przetwarzane przez Wiktor Woźniak, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „WeiBag Wiktor Woźniak Komaszyce 35D 88-110 Inowrocław, wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 5562801937, który jest administratorem danych osobowych.
- Inspektorem Ochrony Danych jest Wiktor Woźniak, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: weibag1937@gmail.com.
- W przypadku gdy Klient wyraził zgodę na usługę świadczoną drogą elektroniczną, której przedmiotem jest bezpłatne dostarczanie Newsletterów, uzyskany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) jest dodawany do listy e-mailingowej i jest wykorzystywany w celach marketingowych do przesyłania Klientowi informacji handlowej drogą elektroniczną w postaci Newslettera.
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych następuje przez zaznaczenie przez Klienta odpowiedniego pola na formularzu.
- Sklep internetowy gromadzi następujące dane osobowe Klienta:
- Imię,
- Nazwisko,
- Nazwa firmy,
- NIP firmy,
- PESEL Klienta,
- Data urodzenia Klienta,
- Adres zamieszkania lub siedziby Klienta,
- Adres dostawy Towaru,
- Numer Telefonu,
- Adres poczty e-mail.
- W celu ochrony danych osobowych Klienta Serwis podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych Klienta przesyłanych za pośrednictwem Internetu.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy.
- Zgromadzone dane osobowe Klienta nie są udostępnianie osobom trzecim, z wyłączeniem przekazania danych podmiotowi uczestniczącemu w realizacji zamówienia w celu dostarczenia Klientowi zamówionych Towarów.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także informacji o celu i zakresie przetwarzania jego danych osobowych. W tym celu Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej – shop@kosmiczne-karmy.pl
- Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja umowy będą niemożliwe.
- Klient w każdej chwili może żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
- Klient w każdej chwili może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych. Sprzeciw można zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie, kierując sprzeciw na adres: WeiBag Wiktor Woźniak Komaszyce 35D 88-110 Inowrocław
- W oparciu dane osobowe Klienta Administrator nie będzie podejmował wobec Klienta zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania
- Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies, czyli niewielkie pliki tekstowo-numeryczne, które są zapisywane przez system teleinformatyczny na urządzeniu końcowym Użytkownika (na komputerze, telefonie lub innym urządzeniu Użytkownika, z którego dokonano połączenia z Serwisem) podczas przeglądania Serwisu, w tym podstrony „Sklep online”, oraz pozwalają na późniejszą identyfikację Użytkownika w przypadku ponownego połączenia z Serwisem za pośrednictwem urządzenia końcowego (np. komputera, telefonu), na którym zostały zapisane.
- Pliki cookies zbierają dane dotyczące korzystania z Serwisu, w tym podstrony „Sklep online”, przez Użytkownika, a ich głównym celem jest ułatwienie Użytkownikowi korzystania z Serwisu, dostosowywanie stron Serwisu do potrzeb i oczekiwań danego Użytkownika (personalizacja podstron Serwisu), a także badanie ruchu Użytkowników w ramach Serwisu.
- Pliki cookies są wykorzystywane w Serwisie za zgodą Użytkownika. Zgodna może zostać wyrażona przez Użytkownika poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania, w szczególności przeglądarki internetowej, zainstalowanej w urządzeniu końcowym wykorzystywanym przez Użytkownika do przeglądania zawartości Serwisu.
- Użytkownik Serwisu może również w każdym czasie ograniczyć lub wyłączyć pliki cookies w swojej przeglądarce przez takie modyfikacje jej ustawień, aby blokowała pliki cookies lub ostrzegała Użytkownika przed zapisaniem plików cookies na urządzeniu końcowym, z którego korzysta do przeglądania zawartości Serwisu. Sprzedawca zastrzega jednakże, iż w takim przypadku może się zdarzyć, że korzystanie z Serwisu, w tym z podstrony „Sklep online”, będzie mniej wydajne, Użytkownik nie będzie miał dostępu do niektórych treści, a w skrajnych przypadkach może zostać całkowicie zablokowane poprawne wyświetlanie stron Serwisu, w tym podstrony „Sklep online”.
- 12 Rozstrzyganie sporów
- Wszelkie spory rozstrzygane na tle niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. Zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego Strony mogą wytoczyć powództwo w szczególności przed sądem właściwym:
- według miejsca zamieszkania pozwanego,
- według siedziby zakładu głównego lub oddziału przedsiębiorcy, jeżeli dochodzone roszczenie ma związek z tym oddziałem,
- według miejsca wykonania umowy.
- W wypadku zaistnienia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą Klient ma prawo
skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, a w szczególności:
- W wypadku zaistnienia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą Klient ma prawo
- z mediacji prowadzonej przez Inspekcję Handlową,
- ze Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej.
- 13 Wyłączenie stosowania niektórych postępowań regulaminu w stosunku do osób niebędących Konsumentami
- Do Klienta niebędącego Konsumentem nie mają zastosowania postanowienia Regulaminu odnoszące się do uprawnień, które przepisy prawa przyznają wyłącznie Konsumentom.
- 14 Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.10.2023 i obowiązuje w odniesieniu do Umów sprzedaży zawartych od tego dnia.
- Umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego sporządzane są w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdują właściwe przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca ma prawo dokonać zmiany Regulaminu.
- Regulamin w nowym brzmieniu obowiązuje w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia na stronie internetowej Serwisu.
- Jeżeli Klient posiadający Konto nie wyraża zgody na nowe brzmienie Regulaminu, zobowiązany jest do powiadomienia Sprzedawcy w przewidzianym wyżej terminie. Brak zgody upoważnia Sprzedawcę na usunięcie Konta Klienta.
- Załącznikiem do Regulaminu jest wzór formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Klient wraz z utworzeniem konta lub złożeniem zamówienia bez rejestracji proszony jest o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. Dane osobowe podlegają ochronie i będą przechowywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa określonych przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych obowiązującego od 25 maja 2018 r. („RODO”). Administratorem danych jest Sklep. Klient ma prawo do swobodnego dostępu do swoich danych, w tym do ich edycji (poprawiania), a także do żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz usunięcia z bazy danych.
- Klient składając zamówienie lub dokonując rejestracji, proszony jest o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę, wymagane przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych obowiązującego od 25 maja 2018 r. („RODO”). Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu świadczenia usług, o których mowa w niniejszego Regulaminu.
- 15 Kontakt ze Sprzedawcą
- Adres Sprzedawcy: Komaszyce 35D 88-110 Inowrocław
- Adres e-mail: shop@kosmiczne-karmy.pl
- Numer telefonu: 517922661
- Numer rachunku bankowego:
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie w godzinach 7:00 – 15:00 w dni robocze oraz za pośrednictwem adresu e-mail 24h na dobę.
- Sprzedawca udziela odpowiedzi na wiadomości e-mail niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych.
- Adres Sprzedawcy: Komaszyce 35D 88-110 Inowrocław